Intrebari Frecvente 

1.     COMENZI

Cum plasez o comanda pe site?

Comanda se poate plasa direct pe site, fara cont sau cu cont de client, telefonic sau pe Whatsapp pe numarul 0774693198.

Pot comanda un produs si prin telefon?

Sigur ca da. Nu trebuie decat sa apelezi 031 437 27 14 si un operator va prelua comanda ta telefonic.

Pot anula o comanda?

Poti anula comanda telefonic la unul din numerele  0774.693.198 / 0770.543.531 /031.437.27.14 sau pe e-mail catre office@jadflamande.ro.

Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la plasarea acesteia.

Este obligatoriu sa imi creez cont pe site?

Nu, comanda se poate plasa fara crearea unui cont. Recomandarea noastra este sa iti creezi cont pentru a avea un istoric al comenzilor si pentru a-ti fi mult mai simplu sa plasezi alte comenzi.

 

2.    COSTURI SI LIVRARE

Cum se face livrarea?

Livrarea se face prin curierat rapid prin Fancourier sau prin Posta Romana, in cazul in care localitatea in care doresti livrarea nu face parte din localitatile din zonele in care exista sedii ale firmei Fan Courier.

In cazul in care esti din Bucuresti se poate sa ridici tu comanda de la sediul nostru. Sediul este in incinta Sema Parc, in zona Grozavesti. Te rugam inainte de a ajunge la noi sa ne contactezi telefonic si sa ne specifici ce produse ai dori sa ridici.

Cat costa livrarea?

In mod normal livrarea costa intre 15-20 lei pentru coletele pana in 1 kg, pretul se modifica in functie de localitatea in care este efectuata livrarea.

In cat timp imi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

In functie de disponibilitatea acestora, durata medie de livrare poate varia de la o zi pana la 3 zile, in functie de momentul in care plasezi comanda (termenul de 3 zile este in cazul in care ai plasat comanda vineri, dupa ora 16:00). Pe pagina fiecarui produs este trecut intervalul aproximativ de livrare. Livrarea se face prin curierat rapid iar in momentul in care comanda este expediata vei primi o notificare automata pe adresa ta de e-mail.

Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?

Sfatul nostru este sa alegi pentru livrare adresa de la locul de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi un sms in dimineata livrarii prin care ti se va aduce la cunostinta incercarea de livrare. Vei putea astfel sa contactezi curierul si sa-i soliciti o livrare ulterioara.

De la ce suma beneficiez de livrare gratuita?

Livrarea este gratuita pentru orice comanda peste 350 lei. Pana in 350 lei costul de livrare o sa iti apara in cosul de cumparaturi in functie de localitatea unde va avea loc livrarea. Imediat dupa completarea adresei de livrare vei avea un cost de livrare afisat in cosul de cumparaturi.

 

3.    CONTUL MEU

Cum imi pot modifica datele personale?

Intra pe pagina Informatii cont din sectiunea Contul meu. Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de email. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.

Tot in sectiunea Contul meu se poate sa intri sa modifici adresele de livrare sau cea de facturare. Acest lucru se poate realiza din sectiunea Adrese.

Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email?

Intra pe pagina Newslettere din sectiunea Contul meu. Aici poti modifica optiunile tale pentru newsletterele si alertele pe care vrei sa le primesti pe email.