Conditii de returnare a produselor achizitionate

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor, fara ramburs,  se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. NU vor fi acceptate colete (cu produse returnate) care au valoare ramburs! Conform legii,EMA GLOBO ONE DISTRIBUTION S.R.L. va inapoia prin mandat postal sau in cont bancar contravaloarea comenzii in cel mult 10 de zile de la data primirii produselor returnate. Suma inapoiata nu va include si cheltuielile de transport, ci doar contravaloarea produselor.

Un produs returnat trebuie sa fie in ambalajul original al producatorului si in conditii perfecte pentru revanzare, adica sa fie complet, fara zgarieturi, lovituri, ciobiri, modicari fizice, fara etichete aditionale lipite sau alte inscrisuri direct pe ambalajul original al producatorului, ambalaj nedeteriorat si curat.

Produsele livrate gresit 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati in decurs de 24 ore de la primire acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de EMA GLOBO ONE DISTRIBUTION S.R.L.

Produsele primite defecte

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit imediat cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a EMA GLOBO ONE DISTRIBUTION S.R.L. in termen de 24 de ore de la primirea produsului. Daca EMA GLOBO ONE DISTRIBUTION S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Produse nefunctionale la primire sau colete deteriorate

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la primirea acestuia, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor.

Produs neconform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita in decurs de 24 ore returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de EMA GLOBO ONE DISTRIBUTION S.R.L.

Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate cu specificatiile de pe site. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca EMA GLOBO ONE DISTRIBUTION S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

In cazul in care doriti returnarea produsului cumparat din magazinul online jadflamande.ro, cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maximum 10 zile calendaristice de la retur.


Produsul returnat :

  • NU trebuie sa fie deteriorat;
  • NU trebuie sa fi fost montat si demontat (rupt plasticul cu care au fost sigilate partile componente);
  • NU trebuie sa contina urme de utilizare;
  • Trebuie sa fie returnat in ambalaj cu toate accesoriile si etichetele;
  • Trebuie sa aiba asupra sa toate documentele insotitoare cu care a fost expediat (factura, garantie, manual instructiuni,etc.);

 

ATENTIE – Din pacate coletele cu produse fara toate etichetele originale atasate, cu produse deteriorate, purtate sau spalate si cu urme de parfum, cosmetice sau detergenti vor fi trimise inapoi catre client, cu refuzul cererii de retur si plata transportului dus/intors suportata de client.

Pasi de RETUR:

PASUL 1: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi intr-o punga de casa/supermarket sau in aceiasi cutie in care ai primit produsele, pe care poti lipi apoi AWB-ul primit de la curier.

PASUL 2: Trimite un e-mail pe adresa de e-mail: office@jadflamande.ro cu urmatoarele informatii:

  • Nume
  • Prenume
  • Numar telefon
  • Cod produs pe care doriti sa il returnati
  • Motiv returnare produs
  • Cont bancar in care doriti sa fie returnata suma, daca nu doriti sa fie inlocuit produsul (titularul contului trebuie sa fie clientul, numele trecut in factura emisa de catre JadFlamande)

PASUL 3: Contacteaza un curier sa vina sa iti ridice coletul 

ATENTIE: Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat (trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta)

Atentie: Conform OUG 34/2014 costul returului este suportat de client. In cazul unui retur de bani, suma reprezentand contravaloarea produsului iti va fi rambursata in cont in termen de maximum 10 de zile de la primirea coletului. Termenul nu include si timpul de tranzit si transfer al banilor din banca cu care lucram in banca la care ai cont.