Cum livram?

JadFlamande.ro este un magazin online. De la sediul social nu se fac livrari personale pentru comenzile lansate telefonic/online/prin email, ci DOAR cu expediere prin colet cu posta sau firma de curierat rapid.

Produsele se livreaza la adresa indicata in comanda si confirmata prin e-mail sau telefonic.

 

Expedierea produselor se face functie de stoc in maxim 24h de la confirmarea comenzii, de luni pana vineri, daca comanda a fost plasata pana in ora 16:00. Produsele se pot livra astfel: 

       1. Prin curierat rapid- Fan Courier:

·     Produsele comandate vor fi livrate la adresa solicitata, in aproximativ 24 ore de la expedierea coletului — maximum 48 de ore de la confirmarea prin email sau telefonic a comenzii (tel: 031.437.27.14);

·     Clientii vor trebui sa achite costurile de transport (suplimentar, pe langa contravaloarea comenzii plasate) direct curierului care livreaza coletul.

·    TRANSPORT GRATUIT  se refera doar la livrarea produselor in zonele in care exista sedii ale firmei Fan Courier.  In cazul in care destinatia nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat cu care colaboram veti fi anuntat de catre un operator, iar cheltuielile transportului pentru kilometrii suplimentari vor cadea in sarcina clientului. Transportul gratuit include posibilitatea livrarii comenzii la un sediu Fan Courier, cat mai aproape de localitatea in care va aflati sau livrarea prin Posta Romana. 

·     Zone de acoperire  Fan Courier : http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare

·     Costul de livrare apare in cosul de cumparaturi, imediat ce ai trecut adresa corecta pentru livrare. 

·     In colet, produsele sunt insotite de factura fiscala. Toate produsele vor fi ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.

-  Va recomandam sa verificati starea coletului inainte de a-l lua in primire (a-l accepta) de la curier. In situatiile in care starea coletului prezentat este deteriorata va recomandam sa sesizati si sa solicitati curierului intocmirea unui proces verbal de sesizare/reclamare, in care sa aveti mentionate clar, numarul AWB-ului, data, ora, numele curierului si numele dvs. Urmatorul pas pe care vi-l recomandam este fie sa refuzati coletul fie sa-l acceptati cu riscul asumat asupra produselor care eventual pot fi dereriorate in interior. Pentru a putea face demersuri legate de conditiile in care a ajuns coletul la dvs, sunt necesari a se parcurge acesti pasi obligatorii si a ne transmite dovezile corespunzatoare (fotografii relevante, nr sesizare/proces verbal).

 

       2. Prin serviciul de coletărie al Poştei Române:

·         Clientii vor achita taxe postale in suma de 15.5 lei (TVA inclus) aproximativ, pe langa contravaloarea comenzii plasate.

·         In colet, produsele sunt insotite de factura fiscala. Toate produsele vor fi ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.

 

 

 

      3. Pick-up point Bucuresti - showroom Bucuresti zona Grozavesti

·         Produsele se pot ridica de la sediul nostru in baza comenzii plasate de dvs pe site. Produsele se vor rezerva maxim 2 zile pentru comanda dvs.

·         Imediat ce comanda dvs. a fost procesata un operator o sa va confirme telefonic disponibilitatea produselor si adresa de unde puteti ridica comanda.

·         Programul de lucru este de luni-vineri, interval 9:00 - 17:30.

 

 

Nota

Dacă în decurs de maxim o săptămână nu primiţi înştiinţare de la oficiul poştal, mergeţi şi întrebaţi dacă nu cumva aţi primit un colet.
Retrimiterea coletelor care nu sunt ridicate de destinatar se poate face ulterior numai cu achitarea primei expediţii (dus-întors + taxă magazinaj = cca. 16-18 lei).


Ne rezervăm dreptul ca, pe viitor, să nu mai deservim persoanele care provoacă indirect pagube prin neglijenţa neridicării la timp a coletelor.