Santoro Gorjuss - povestea fetitelor Gorjuss

Povestea fetițelor Gorjuss a pornit de la o artistă din Scoția. Totul a plecat de la Suzzane Woolcott, o mămică a trei copii, imobilizată în scaun cu rotile. Povestea creatoarei este foarte emotionantă și plină de inspirație. În ciuda faptului că viață ei a fost grea, Suzzane a avut puterea să lupte și astfel a creat cele mai frumoase și cele mai emoționante desene pentru fetițele sale. Numele de Gorjuss Girls a plecat de la Gorgeous Girls, astfel desenând fetițe foarte frumoase, care nu au nevoie de anumite tipare pentru a transmite emoții. Ținând cont că alegerea nu este întamplătoare, Suzzane spune într-un interviu emoționant pentru dowhatyouloveforlife.com povestea fetițelor Gorjuss și perspectivă ei asupra provocărilor din viața ei.

Suzzane Woolcott este inspirația brand-ului Gorjuss. Este o artistă din Glasgow, Scoția, care impreună cu soțul ei și cei trei copii conduce afacerea familiei. Din mâinile ei au luat naștere aceste minunate fetițe, pline de emoții. Ea mărturiseste într-un interviu că totul a venit natural, pe măsură ce a învătat să deseneze. Și-a dorit să-și exprime emoțiile prin intermediul artei și astfel a creat pentru copii săi fetițele Gorjuss. Inițial, fetițele Gorjuss au existat sub formă de desene și au fost expuse în galerii de artă din orașe precum New York, Los Angeles, Hollywood și Hong Kong. Ulterior, cei de la Santoro London i-au propus un parteneriat, astfel Gorjuss a ajuns un brand de nivel internațional.

                                                   Desen Gorjuss original         Desen G orjuss

Din perspectiva creatoarei, Gorjuss înseamnă a aduce în viața tuturor o artă frumoasă și emotionantă. De la început ea a ales să picteze doar fete deoarece perspectiva ei asupra lucrurilor a fost să transmită prin intermediul lor ceea ce ea a simțit, a experimentat și și-a imaginat. Ea crede că nu poate să transmită atâtea emoții dacă nu se regăsește în acel lucru.

„Întotdeauna mi-am dorit să transmit emoțiile mele și pentru a face asta trebuie să te concentrezi pe acele elemente care fac privitorul să le simtă, emoția nu se transmite neapărat prin expresii faciale și cred că artă mea dovedește acest lucru”, a explicat Suzanne, în același interviu.

Primul lucru care se observă la fetițele Gorjuss este că nu au nas și gură. Chiar dacă modul cum sunt îmbrăcate nu este chiar obișnuit, ele reușesc să te facă să vezi și să simți inocența și frumusețea copilăriei. Când vorbim despre Gorjuss vorbim despre detalii. Aici totul contribuie la imaginea unitară și la ceea ce te face să simți. Prin nedesenarea completă a feței, atenția nu mai este centrată doar pe o expresie facială, ci pe întreg contextul în care este așezat personajul, iar asta reușește să transmită mai mult. „Totul are un sens, nimic din elementele care înconjoară fetele mele nu este intamplător, totul se află acolo cu un motiv precis, pentru a completa povestea”, mărturiseste artistă.

Poveste Gorjuss

Suzzane a reușit astfel printr-un desen pe pânză să ne spună o poveste frumoasă. O poveste plină de emoții, plină de personaje ușor de citit și care îți transmit exact starea emoțională pe care tu o ai sau o cauți în jurul tău. Gorjuss Girls reușesc să te traspuna într-o lume aparte, doar a lor, pe care o vezi și o simți. Marele merit al creațiilor lui Suzanne, ce i-a adus succesul la care nu îndrăznea nici să viseze, atunci când a dat viată personajelor sale este acela de a transmite cele mai profunde emoții prin atât de puțin.

Astfel, Suzanne și-a lăsat amprenta în lume. Adulți și copii, deopotrivă, îndrăgesc personajele Gorjuss. Cu toții ne regăsim în amintirea unei jucării preferate din copilărie iar fetițele Gorjuss ne transpun cumva în acele amintiri.

Prin intermediul Santoro London, din 2010, Gorjuss a devenit un imperiu. Santoro London este un brand internațional de top, multipremiat, iar astfel produsele și fetițele Gorjuss sunt prezente în peste 95 de țări. Brand-ul Santoro London a reușit sa creeze un lifestyle prin intermediul artei.

Prezența Gorjuss este redată și de gama variată de produse de la felicitări la ghiozdane, trolere, penare, pana la hăinuțe delicate, costume de baie sau prosoape de plajă. Produsele Gorjuss sunt foarte variate, ele pot crea un nou lifestyle. Camera Gorjuss sau bucataria Gorjuss sunt concepte noi ce pot fi foarte ușor implementate pentru casa ta.

 

Acum sunt disponibile peste 100 personaje Gorjuss, iar numărul creste de la an la an. Întreaga gamă de produse poate fi vizualizată aici - colecția Gorjuss.

Suzzane Woolcott si fondatorii Santoro London